Nyní jste zde: Aplikace DP do KN » Uživatelská podpora
Komunikace se službou uživatelské podpory dálkového přístupu
Metodická podpora uživatelů
Tato služba je určena pro styk s veřejností bez omezení. Kliknutím na odkaz
Kontaktní formulář Helpdesk vyvoláte dialogové okno s formulářem, jehož prostřednictvím můžete odeslat své dotazy týkající se technických, metodických a obecně provozních problémů aplikace DP nebo zprávy o zjištěných závadách. Alternativně je možno použít i e-mail zprávu odkazem na adresu:
cuzk.helpdesk@cuzk.gov.cz
Služba helpdesk, kterou mohou využít uživatelé DP na telefonu 2 8404 4455, má provozní hodiny pondělí od 8 do 17 hodin, úterý od 8 do 14 hodin, středa od 8 do 17 hodin, čtvrtek od 8 do 14 hodin a pátek od 8 do 12 hodin.
Administrace zákaznických účtů dálkového přístupu
Adresa
cuzk.dpadmin@cuzk.gov.cz je určena především pro registrované uživatele DP a komunikaci týkající se správy jejich zákaznických účtů (změny údajů na straně zákazníka, záležitosti fakturace, blokování a rušení účtů a jiné administrativní problémy). Při komunikaci uvádějte vždy své uživatelské jméno a číslo účtu.
Datum poslední aktualizace: 04.10.2024