Nyní jste zde: Je dobré vědět » Ochrana osobních údajů » Osoba žádající o udělení úředního oprávnění
Informace podle článku 13 a 14 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „nařízení“)
Pokud žádáte o udělení úředního oprávnění, zpracováváme o Vás tyto osobní údaje:
Kategorie zpracovávaných osobních údajů
Jméno a příjmení, titul, adresa místa trvalého pobytu, datum narození, rodné číslo, u cizinců číslo cestovního dokladu.
Účel zpracování
Udělování úředního oprávnění.
Právní základ pro zpracování
Zpracování je nezbytné pro splnění naší právní povinnosti (
ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. c) nařízení), a to povinností udělovat úřední oprávnění v souladu s § 14 odst. 1 až 4 zákona o zeměměřictví.
Zdroj, ze kterého údaje pocházejí
Tyto údaje pocházejí z žádosti o udělení úředního oprávnění.
Plánovaná doba zpracování
V případě udělení úředního oprávnění se údaje uchovávají po dobu 10 let, v případě zamítnutí žádosti o udělení úředního oprávnění se údaje uchovávají po dobu 5 let.
Příjemci údajů
Tyto údaje nejsou poskytovány třetím osobám.
Předání údajů do třetích zemí
Tyto údaje nejsou předávány do třetích zemí.
Správce údajů
Správcem osobních údajů souvisejících s udělováním úředních oprávnění, je Český úřad zeměměřický a katastrální (
kontaktní údaje ČÚZK).
Pověřenec pro ochranu osobních údajů
Pro všechny úřady působící v resortu katastru a zeměměřictví byl jmenován společný pověřenec (
kontaktní osoba pověřenec).
Poučení
Máte právo požádat o vydání potvrzení o tom, zda jsou Vaše osobní údaje zpracovávány včetně dalších souvisejících informací podle článku 15 nařízení.
Pokud se domníváte, že zpracováním Vašich osobních údajů je porušeno nařízení, máte právo podat stížnost k Úřadu na ochranu osobních údajů.
Datum poslední aktualizace: 11.06.2018