Elektronická rezervace

Zde umožňujeme elektronické objednání pomocí internetu na Katastrální pracoviště Pardubice, pro následující činnosti:
  • Poskytování údajů z KN
    • výpis z listu vlastnictví (LV),
    • snímek katastrální mapy,
    • opis listin, atd.,

  • Podatelna
    • příjem podání,
    • výdej zapsaných vkladových listin po provedení vkladu,
    • příjem a výdej geometrických plánů,


Objednávání obsloužení

Zde si můžete objednat vybranou činnost. Věnujte prosím pozornost tomu, že katastrální pracoviště vydává informace a přijímá podání v rámci své územní působnosti.

Katastrální pracoviště Pardubice

  • Postup objednávky přes internet na vybranou činnost, datum a čas:
    • Vyberte požadovanou činnost
    • Zvolte požadovaný den a vyberte si z volných časů
    • Program Vám přidělí identifikační kód a nabídne potvrzení objednávky k vytištění nebo zaslání e-mailem
    • Dostavte se podle pokynů v programu a do vyvolávacího zařízení zadejte přidělený kód
    • Dodržíte-li zadaný čas, budete obslouženi podle Vaší objednávky

Věříme, že Vám naše nová služba přinese pohodlnější možnost vyřizování Vašich požadavků.


Zjištění stavu obsluhy

Zde zjistíte, kolik lidí čeká nyní ve frontě na obsloužení. Zjištěné a zobrazené informace jsou staré maximálně 60 vteřin.

Katastrální pracoviště Pardubice

Aktuality resortu

02.12.2025
V listopadu 2025 bylo na katastrálních úřadech v České republice podáno 69 202 vkladů a vyřízeno 66 358 vkladů. Průměrná doba provedení vkladu byla 22 dnů, stejně jako v listopadu loňského roku, kdy bylo podáno 71 338 vkladů. V listopadu bylo dále na katastrální úřady doručeno 33 825 listin k provedení jiných typů zápisů (záznam, poznámka, upozornění, změna jiných údajů) a 14 031 žádostí o potvrzení geometrického plánu.

28.11.2025
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na obsazení služebního místa ředitele/ředitelky Katastrálního pracoviště Písek.

25.11.2025
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na obsazení služebního místa Metodika účetnictví a rozpočtu.